V nastavitvah je potrebno pred uporabo mobilne aplikacije registrirati vsaj en poslovni prostor, eno elektronsko napravo, enega operaterja in vpisati podatke izdajatelja. Pred izpolnitvijo le-teh izdaja računov na mobilni aplikaciji ne bo mogoča. V kolikor ste imeli nastavitve že shranjene v spletni aplikaciji miniBlagajna, se bodo te prenesle in ne bo potrebno ponovno izpolnjevanje nastavitev (edina izjema je namestitev digitalnega potrdila).

S klikom na meni levo zgoraj lahko dostopamo do posameznih nastavitev.

• Poslovni prostor

S pritiskom na gumb + dodajamo nove poslovne prostore. Obvezni polji sta oznaka in datum začetka dejavnosti. V primeru, da gre za nepremično, je potrebno obvezno vpisati še podatke o tej nepremičnini (številka katastrske občine, številka stavbe, številka dela stavbe, ulica, hišna številka, naselje, pošta in poštna številka). V primeru vpisa premičnine je možen neobvezen vnos za kakšen tip premičnine gre.

• Elektronska naprava

Elektronska naprava z oznako MB (»mini blagajna«) je v aplikacijo vnesena že avtomatsko in se ne briše. Možno je dodajati tudi dodatne blagajne.

Pri vnosu dodatne blagajne je potrebno vnesti le oznako elektronske naprave, neobvezno pa tudi vnos opomb.

• Operater

Pri dodajanju operaterjev je potrebno vnesti oznako operaterja, ime in priimek ter davčno številko, v primeru, da ima ta oseba slovensko davčno številko.

• Izdajatelj računa

Pri izdajatelju računa je potrebno vnesti njegov naziv, naslov, poštno številko in pošto ter davčno številko, v primeru, da je davčni zavezanec za DDV.

Pomembno: Davčni status zavezanca se preverja tudi pri izdaji računov: če na obrazcu »izdajatelj računa« niste označili, da ste davčni zavezanec, ne bo mogoče izdati računov z zaračunanim DDV.