- Določiti morate kdo od zaposlenih (lahko tudi več) bo prevzemal dokumente, ki jih eVročamo prek portala eDavki. Koga boste določili je odvisno od vaše notranje organizacije dela.

- Za izbranega uslužbenca pridobitecertifikat SIGOVCA, tako da na MJU oddate Zahtevek za pridobitev digitalnih potrdil za zaposlene. To najdete na naslednji spletni strani http://www.sigov-ca.gov.si/obrazci.php#Gov-DP .

- Ko prejmete digitalno potrdilo, ga je potrebno dodatno povezati s podatki državnega organa, kjer ste zaposleni. To storite tako, da se povežete z naslednjo spletno MJU-ja https://storitve-ca.gov.si/CcWeb/pt/vpis-org. in  oddate zahtevek

- Ko bo certifikat dodatno povezan s podatki državnega organa, je potrebno, opraviti postopek prve prijave v portal eDavki. Po uspešni prvi prijavi, bo portal eDavki javil najprej »Nimate pravice do dostopa«.

- Naslednji korak je, da državni organ uslužbencu dodeli pravico za notranje pooblaščanje v portalu eDavki. Podpisan obrazec (Pooblastilo za PI) je treba dostaviti na pristojni finančni urad državnega organa. Ko finančni urad vnese pravico za notranje pooblaščanje, portal eDavki ne javi več, da uslužbenec nima pravic do dostopa. Na ta način lahko notranji pooblaščenec sam dodeli in odvzame notranja pooblastila oziroma spremeni obseg pooblastil ostalim uslužbencem, ki imajo digitalno potrdilo povezano s podatki državnega organa.

- Od tega trenutka dalje lahko uslužbenec sam preko portala eDavki ureja notranja pooblastila zase in za vse uslužbence, ki so prijavljeni v portal

eDavki z digitalnim potrdilom, ki je povezano s podatki državnega organa.