Edavki elektronsko davčno poslovanje Grb Republike Slovenije Republika Slovenija Ministrstvo za finance,  Finančna uprava RS   

Slovensko English

Spletni portal za boljše delovanje uporablja piškotke. Z obiskom portala se strinjate z uporabo piškotkov.

Vhodna stran Vlaganje dokumentov

Vlaganje dokumentov

Davčni zavezanci lahko vložijo dokumente prek eDavkov. Postopek vlaganja je opisan v treh korakih. (Postopek predvideva, da je uporabnik že vstopil v eDavke.)

 

1. Priprava dokumenta

Izberite obrazec in ga odprite. Vnesite podatke.

Kliknite na gumb Oddaj vlogo, če želite dokument vložiti na DURS, oz. na gumb Pripravi vlogo, če ga bo vložil nekdo drug.

 

2. Oddaja dokumenta

Preglejte dokument, če so vsi podatki v redu. Kliknite gumb Podpiši. V tem koraku oddani dokument podpišete s svojim elektronskim podpisom. Pred podpisom morate v okence vpisati slikovno geslo.

 

3. Uspešno vložen dokument

Dokument ste uspešno vložili na DURS oz. ga poslali v podpis. Prejeli ste potrdilo o vložitvi (elektronska povratnica), ki si ga lahko natisnete.

Primeri

Oglejte si postopek vlaganja dokumenta na primeru:

Napoved dohodnine

DDV-Obrazec

 

> Katere davčne obrazce lahko vložim prek eDavkov?