Arhiv pripravljenih dokumentov

V arhivu pripravljenih dokumentov eDavkov so shranjeni vsi vaši dokumenti v pripravi. To so dokumenti, ki ste jih začasno shranili na eDavke, ne pa še vložili in so pripravljeni za podpis. Vsi pooblaščenci vidijo pripravljene dokumente na seznamu pripravljenih dokumentov. Pooblaščenci z ustreznimi pravicami jih lahko vložijo.

Postopek iskanja po arhivu

  1. V navigacijskem meniju kliknite Prva stran. Prikaže se okno Prva stran z imenom uporabnika in nazivom davčnega zavezanca ali pravne osebe,ki jo zastopate.
  2. Kliknite povezavo Arhiv pripravljenih dokumentov v naslovni vrstici tretje tabele, ki prikazuje aktualne pripravljene dokumente. Prikaže se okno Pripravljeni dokumenti.
  3. Iz spustnega seznama Vrsta obrazca izberite vrsto obrazca in kliknite na Išči.
  4. V seznamu dokumentov poiščite shranjeni dokument in kliknite Odpri, če ga želite pogledati ali urediti, oziroma kliknite Oddaj vlogo, če želite dokument vložiti na FURS.