Edavki elektronsko davčno poslovanje Grb Republike Slovenije Republika Slovenija Ministrstvo za finance,  Finančna uprava RS   

Spletni portal za boljše delovanje uporablja piškotke. Z obiskom portala se strinjate z uporabo piškotkov.
Vhodna stran Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja

Kakšen bo postopek pridobitve namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne?

1. Od 15. 11. 2015 dalje bodo lahko zavezanci prek portala eDavki vložili Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov, ki se bo imenoval DPR-PridobitevDP.

 

2. Po vložitvi zahtevka  bo zavezanec oziroma njegov pooblaščenec v osebni del portala eDavki  prejel referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata.

 

3. Prejeto referenčno številko in geslo bo zavezanec ali njegov pooblaščenec nato vnesel v poseben portal za prevzem namenskega digitalnega potrdila na spletni strani MJU (tega portala trenutno še ni).

 

4. Po vnosu omenjene referenčne številke in gesla na portal MJU bo lahko zavezanec ali njegov pooblaščenec na tem istem portalu prevzel namensko potrdilo v ».p12« formatu.

 

5. Omenjeno potrdilo (».p12« datoteko) bo nato zavezanec ali pa ponudnik storitve davčne blagajne namestil v program davčne blagajne ali v mini blagajno.