Po začetku stečajnega postopka se v skladu z ZFPPIPP vsa pisanja v sodnih in drugih postopkih, ki jih je treba vročiti stečajnemu dolžniku kot stranki ali drugem udeležencu postopka, vroča upravitelju. Pri tem je tehnični način vročanja dokumentov (papirno ali elektronsko) odvisen od statusa stečajnega dolžnika.

Če je stečajni dolžnik fizična oseba, po začetku stečajnega postopka v portalu eDavki avtomatično izvedemo preklic pristopnice za eVročanje. Dokumenti se bodo vročali stečajnemu upravitelju v papirni obliki na njegov naslov za vročanje. Če želi stečajni upravitelj prejemati njegove dokumente v elektronski obliki prek portala eDavki, lahko iz profila stečajnega dolžnika ponovno odda obrazec eVrocanje-POS.

Če je stečajni dolžnik pravna oseba, po začetku stečajnega postopka v portalu eDavki sistemsko dodelimo stečajnemu upravitelju vse potrebne pravice za elektronsko prevzemanje dokumentov. Iz tega razloga je zelo pomembno, da tudi stečajni upravitelji uporabljajo portal eDavki in imajo v lasti kvalificirano digitalno potrdilo. Če tega nimajo, morajo v imenu stečajnega dolžnika z obrazcem Vročanje-PE določiti pooblaščenca za vročanje, ki bo sposoben prevzemati dokumente s portala eDavki.