Najprej vpišemo splošne podatke računa. Vsi podatki, ki so bili izbrani v seznamu, se avtomatično prenesejo, saj so to tudi obvezni podatki za izdajo računa. Na prvem računu je potrebno napisati še kraj izdaje računa, katerega si nato mobilna aplikacija zapomni.

Šele, ko so izpolnjeni vsi obvezni podatki, se lahko postopek nadaljuje na drugem zavihku. Obveznih vnosov je sedem:

• poslovni prostor  predizpolnjen iz seznama

• elektronska naprava  predizpolnjen iz seznama

• operater  predizpolnjen iz seznama

• kraj izdaje računa  dopisati ob izdaji prvega računa, nato se prenaša

• kupec ali naročnik (ni ID za DDV/zavezanec za DDV)  1. opcija: ni ID za DDV; 2. opcija: zavezanec za DDV - obvezna polja o zavezancu (naziv, naslov, poštna številka in pošta, DŠ ali ID za DDV)

• račun izdan v: svojem/tujem imenu  1. opcija: v svojem imenu; 2. opcija: v tujem imenu - obvezna polja o zavezancu (ID za DDV dobavitelja ali izvajalca storitve, naziv dobavitelja ali izvajalca storitve, naslov, poštna številka in pošta, odgovorna oseba dobavitelja ali izvajalca storitve)

• tip obdavčitve (posebnosti)  1. opcija: ni posebnosti; 2. opcija: obrnjena davčna obveznost/posebne ureditve.