Kdo
Zahtevek za pridobitev informacije o istovetnosti dokumenta z elektronskim izvirnikom predložijo zavezanci, ki želijo preveriti, če je fizični prepis dokumenta s katerim razpolagajo, istoveten z elektronskim izvirnikom, ki ga hrani Finančna uprava.
Kdaj
Zavezanec predloži zahtevek, če razpolaga s fizičnim prepisom dokumenta (kopija dokumenta) potrebuje pa informacijo ali je ta kopija dokumenta skladna z izvirnikom. V skladu s 84.a členom Zakona o davčnem postopku, Finančna uprava hrani izvirnik dokumenta, ki je bil podpisan elektronsko, zavezancu pa lahko vroči fizični prepis elektronskega izvirnika.
Kje in kako
Zahtevek se vloži v pisni obliki ali ustno na zapisnik. Pisna vloga je vloga, ki je napisana ali natisnjena in lastnoročno podpisana (vloga v fizični obliki), ali vloga, ki je v elektronski obliki oddana prek portala eDavki.
Zahtevek se lahko vloži:
• elektronsko prek portala eDavki kot lastni dokument (tudi z uporabniškim imenom in geslom ter mobilno aplikacijo eDavki),
• osebno ali po pošti pri finančnem uradu.
Obrazci
Zahtevek za pridobitev informacije o istovetnosti dokumenta z elektronskim izvirnikom
Elektronska oddaja Izpolni/natisni Navodila