*** NEURADNI spletni portal *** namenjen je le testiranju, dokumenti NE BODO obdelani. Uradni portal se nahaja na edavki.durs.si

Pogosta vprašanja

Vnesite iskalni niz in kliknite Poišči oz. preglejte pogosta vprašanja

Išči 

Če želite informacijo o tem ali vam je bil informativni izračun dohodnine izdan, vnesite v iskalnik svojo davčno številko in kliknite gumb Poišči. Gumb Iskanje Google omogoča iskanje po spletni strani Finančne uprave.

Razlika med eVročanje-POS in Vročanje-PE
 
Z oddajo vloge eVročanje-POS na portalu eDavki sporočite FURS elektronski naslov (email) za namene obveščanja, na katerega se bodo pošiljala obvestila, ko bodo odloženi elektronsko vročeni dokumenti v profilu zavezanca za katerega ste oddali eVročanje-POS. 

Z oddajo vloge Vročanje-PE (elektronsko ali papirno) določi zavezanec pooblaščenca za vročanje. To pomeni, da se bodo dokumenti (ki so bili označeni v pooblastilu) vročali pooblaščencu za vročanje. Pooblaščenec za vročanje mora imeti ustrezno urejena zunanja pooblastila in ustrezno digitalno potrdilo.
Kako se kot fizična oseba prijavim v eVročanje?
  Izpolniti morate pristopnico v eDavkih (dokument eVrocanje-POS). V eDavkih pojdite na Oddajo novega dokumenta in izberite obrazec eVročanje-POS. Priporočamo vam, da vpišete tudi podatek o elektronskem naslovu, na katerega bi želeli prejemati obvestila o elektronsko odloženih dokumentih.
Kakšen je način seznanjanja naslovnika, da mu je bil vložen dokument v eDavke?
  Hkrati z vložitvijo dokumenta v eDavke, se kreira obvestilo, da je bil naslovniku vložen dokument za vročanje. Tudi to obvestilo se vidi samo v eDavkih. Če pa naslovnik sporoči tudi elektronski naslov (npr. gmail, hotmail, itd), se mu obvestilo pošlje tudi na elektronski naslov. Elektronski naslov se FURS sporoči preko eDavkov, v rubriki Prva stran se izbere obrazec za oddajo novega dokumenta, potem se izbere obrazec eVročanje-POS, kjer se lahko dodajo elektronski naslovi.
Seznam video vsebin s področja eDavkov, FURS mobilne miniBlagajne in Dohodnine
 
eDavki
Poglejte informativni izračun dohodnine na eDavkih in zadenite nagrado
eVročanje dokumentov FURS preko eDavki za državne organe
Informativni izračun dohodnine 2016
IID na eDavkih, pregled informativnega izračuna dohodnine za leto 2016
Predizpolnjevanje obračuna prispevkov za socialno varnost
Prva prijava v sistem eDavki
Določanje pooblaščenca v sistemu eDavki - vročanje
Računovodski portal v osebnem portalu eDavki
Registracija v eDavke brez certifikata

FURS mobilna miniBlagajna
Povezovanje FURS mobilne miniBlagajne s POS tiskalnikom
Urejanje nastavitev v FURS mobilni miniBlagajni
Nameščanje namenskega digitalnega potrdila za uporabo FURS mobilne miniBlagajne
Prevzem namenskega digitalnega potrdila
Pridobitev namenskega digitalnega potrdila

Dohodnina
Poglejte informativni izračun dohodnine na eDavkih in zadenite nagrado
Informativni izračun dohodnine 2016
IID na eDavkih, pregled informativnega izračuna dohodnine za leto 2016
Komu se izhodni dokumenti elektronsko vročajo?
 
Dokumenti se po zakonu elektronsko vročajo pravnim osebam in fizičnim osebam, ki opravljajo dejavnost (s.p.-jem in ostalim fizičnim osebam, ki niso registrirani v obliki s.p., in opravljajo dejavnost – npr. samostojni novinarji, samostojni kulturni delavci, odvetniki, zasebni raziskovalci in ostali samozaposleni, ki nimajo registrirane dejavnosti kot s.p.). Sem sodijo tudi druge fizične osebe z dejavnostjo, ki so posredno ali neposredno vpisane v davčni register. To so npr. sobodajalci, samozaložniki,  osebe, ki opravljajo dopolnilno dejavnost na kmetiji, osebe, ki opravljajo drugo kmetijsko in gozdarsko dejavnost ter tudi nosilci za osnovno kmetijsko in osnovno gozdarsko dejavnost, če davčno osnovo od te dejavnosti ugotavljajo na podlagi dejanskih prihodkov in ne z upoštevanjem katastrskega dohodka. Fizičnim osebam se dokumenti elektronsko vročajo le, če se sami prijavijo v sistem elektronskega vročanja s pristopnico, ki se vloži tako, da se v eDavkih v rubriki Prva stran izbere obrazec za oddajo novega dokumenta, potem se izbere obrazec eVročanje-POS.
Kako spremenimo podatke (naslov, e-mail)?
 
Če želite spremeniti elektronski naslov za namene obveščanja o elektronsko odloženem dokumentu, potem je potrebno oddati obrazec eVročanje-POS (eVročanje - Prijava/Odjava/Sprememba podatkov).

Vse ostale spremembe je potrebno sporočiti na pristojni FU z obrazcem in sicer fizične osebe z DR-02 (Prijava za vpis fizične osebe v davčni register), fizične osebe, ki opravljajo dejavnost z DR-03 (Prijava za vpis dejavnosti fizične osebe v davčni register) in pravne osebe z obrazcem DR-04 (Prijava za vpis pravne osebe v davčni register). Obrazec lahko zavezanec odda tudi kot NF-LD, preko sistema eDavki.

Obrazec DR-02 in pojasnila se nahajajo pod rubriko Prebivalstvo, klik na Prijava za vpis podatkov fizične osebe v davčni register.
Obrazec DR-03 in pojasnila se nahajajo pod rubriko Fizične osebe z dejavnostjo, klik na Vpis podatkov o dejavnosti v davčni register.
Obrazec DR-04 in pojasnila se nahajajo pod rubriko Pravne osebe, klik na Vpis podatkov pravne osebe v davčni register.